recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Max Payne 3?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Max Payne 3?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Smed89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Max Payne 3?
    Sendt: 14-Maj-2012 kl. 12:27
Yo!

Er der nogen derude der har fået deres eksemplar af Max Payne? Er super interesseret i nogle anmeldelser på spillet! Med Rockstar, kan det jo næsten ikke være dårligt Tongue
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 13:23
Ja jeg har fået det og gennemført det. Sælges gerne for 350kr. Fedt spil men jeg skal ikke spille multiplayer så sælger derfor.

BORING!
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 20:12
Har købt det idag, men alt for mange cutscenes til min smag, jeg synes det ødelægger min spille oplevelse. Det virker som 70% film og 30% spil. Jeg havde glædet mig super meget til det, men nu er det til salg og jeg orker ikke gennemfører.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 21:26
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Fedt spil men jeg skal ikke spille multiplayer så sælger derfor.

Er det primært multiplayer?
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 22:34
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Fedt spil men jeg skal ikke spille multiplayer så sælger derfor.

Er det primært multiplayer?

Nej. For mig er det klart primært singleplayer. 

BORING!
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2009
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 22:56
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu