|
Sony PS3 controller uden dualshock |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jan160674 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Juli-2008 Status: Offline Point: 504 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Juni-2012 kl. 09:32 |
Nogen der ved hvor man kan købe originale Sony controllere uden dualshock.
Har været på et hav af hjemmesider, men kan ikke finde nogen uden. De controllere med dualchok er klart tungere, og jeg bruger det alligevel aldrig.
Jeg har kun 1 controller tilbage uden dualshock og den er bestemt ved at være lidt løs i det. Redigeret af jan160674 - 27-Juni-2012 kl. 09:33 |
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
jan160674 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Juli-2008 Status: Offline Point: 504 |
Det er desværre ikke Amazon der sælger den, men inetvideo-uk, så ved man aldrig om der kommer afgifter på.
Men tak alligevel, måske jeg kan finde den som sixaxis andre steder.
|
|
![]() |
|
Sunny ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
Hvis det er fra england kommer der ikke nogen afgifter på |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |