|
Billig PS3 |
Besvar |
Forfatter | |
lightweight
Ny bruger Oprettet: 26-August-2012 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-August-2012 kl. 12:19 |
Jeg vil skifte min gamle PS3 ud med en PS3 Slim 320GB.
Den er billigst hos Coolshop så køber den fra dem.. Jeg har fundet den her: http://www.billigps3.dkEr det en dårlig idé at købe den på nettet mht. levering? Vil jo helst gerne have at den når sikkert frem.Så er der prisen.. 1.796 kr. for en 320GB slim og det er inkl. fragt.. hvad har i givet for jeres? Redigeret af lightweight - 26-August-2012 kl. 12:19 |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan tror du de transporterer din PS3 ud i forretningen hvis du vælger at handle der? Det er Internet butikkens ansvar at din PS3 når frem i uskadt tilstand til din bopæl. Og dit ansvar at kontrollere den inden for de 14 dgs returret.
Af og til synes jeg at Bilka og andre godt kan matche internetpriserne på PS3.
|
|
Bruger udmeldt 9
-- Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bilka sælger PS3 320 GB til 1.777 kr. fra og med i dag og frem til på lørdag.
http://www.bilka.dk/Kundeservice/Ugens-aviser |
|
lightweight
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det er det selvfølgelig.. elektronik der bliver rystet rundt har jeg bare dårlige erfaringer med! Men du har ret, Bilka er faktisk også ret billige.. kun ca. 30 kr. over den pris jeg fandt.. tak!
|
|
lightweight
Funktioner
Tak(0)
|
Du var hurtigere end mig :) Da jeg skrev 30 kr. mere var det inkl. fragt, så der er faktisk penge at spare ved at smutte forbi Bilka!
Redigeret af lightweight - 26-August-2012 kl. 12:36 |
|
MeLViS
Super bruger Oprettet: 01-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at tjekke i Haraldnyborg.
Sidst jeg var der 1½ uge siden, havde de PS3 320gb INKL move starter kit til 1495 |
|
jan160674
Guld medlem Oprettet: 14-Juli-2008 Status: Offline Point: 504 |
Funktioner
Tak(0)
|
Elgiganten matcher ALLE priser du måtte finde (undtagen køtilbud etc.). Du kan bestille online og hente i en af deres butikker indefor et par timer. Det gjorde jeg med min, gad ikke vente 2-3 dage på levering.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |