|
VM Hbb APP på Stofa |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
mortenkaal
Bruger Oprettet: 13-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 178 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan se at det klokeslet der står i toppen af hbb-appen er 2 timer foran på mit Samsung...
|
|
azrael
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu hvor VM har været slut i en lille uges tid er der vel ikke behov for den Stofa VM HbbTv app mere?
Som jeg skrev i den anden tråd, så er det lige lovlig meget grafik med både DRs og Stofas "klodser" oven på hinanden og det afleder altså opmærksomheden og skjuler noget af underteksterne. Indrømmet, kun i 5 sekunder, men alligevel... |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
azrael
Funktioner
Tak(0)
|
Om 2 dage skriver vi oktober 2014 og den Stofa VM2014 HbbTv app kører og irriterer *stadig*. Kan vi ikke snart få gjort noget ved dette?
|
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan "irriterer"?
Den gør vel ikke noget specielt? Edit! Jeg kunne også bare læse hvad du skriver Jeg prøver lige at gå videre med det... Redigeret af zulfo - 29-September-2014 kl. 11:19 |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
azrael
Funktioner
Tak(0)
|
Så kan jeg ikke forlange mere. Takker på forhånd. |
|
|
|
Thomas Jensen
Super bruger Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 455 |
Funktioner
Tak(0)
|
Rolig nu, der er kun godt 3 1/2 år til VM 2018, så Stofa vil måske bare være i god tid. 😆
|
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
azrael
Funktioner
Tak(0)
|
Stofas VM HbbTv app har nu været væk i en uges tid. Mange tak for det.
|
|
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |