|
UltraWide skærm til MacBook Pro |
Besvar |
Forfatter | |
Alinity
Super bruger Oprettet: 20-Oktober-2016 Status: Offline Point: 279 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-November-2018 kl. 10:23 |
Hej
Jeg har tænkt over det før, men nu er tiden virkelig inde. Jeg skal på udkig efter en UltraWide monitor, som jeg skal sætte til min MacBook Pro 13" Touch Bar fra 2018. Da jeg dog desværre er på lidt af et budget, kan jeg maks. finde en 3.000 kr. måske 3.500 kr. og til den pris, er jeg blevet anbefalet at se på LG, og måske denne model: LG 34UM69G-B https://www.pricerunner.dk/pl/25-4077813/Skaerme/LG-34UM69G-B-34-Sammenlign-Priser Jeg er med på, at det kun er en x1080, men skal jeg op i en x1440 så er det en lidt anden pris også. Mit spørgsmål er så, når vi er i denne lave prisklasse, er det så lidt ligemeget hvilken skærm jeg vælger, eller er der nogle jeg bør overveje over andre? Takker!
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
og hvad skete der med alle de råd i din gamle tråd? - hvorfor spørge ind igen og igen? Alle de ting du fik belyst i den gamle tråd er altså ikke forandret.
|
|
Alinity
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fik sgu ingen råd dengang rigtig... Det var heller ikke helt samme spørgsmål jeg sad med, og jeg vil ikke skrive i en tråd der er over 6 mdr. gammel.
Men claus, nu har jeg lagt lidt mærke til at du er rigtig aktiv herinde, og skriver i mange tråde. Jeg er virkelig taknemmelig for hjælp og folks tid, men hvorfor gider du egentlig at være så aktiv, når du oftest svarer som en sur gammel mand? No offence, men det er da træls at bruge alt din tid herinde, hvis du alligevel ikke orker? Rigtig god aften.
|
|
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
|
https://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=25&tid=922185
Det er da vist ikke kun her du har lidt problemer med attituden
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6675 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du tænkt på at x1080 er langt fra Retina opløsning.
Hvad vil du bruge skærmen til?
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
Alinity
Funktioner
Tak(0)
|
Brix: primært billederedigering og ellers bare som hverdagsskærm når jeg er på kontoret og ikke er ude.
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6675 |
Funktioner
Tak(0)
|
Til billedbehandling gør det ikke så meget at det ikke er Retinaskærm, men jeg ville selv blive træt af det til tekst. Især når jeg har Retinaskærm på alt andet.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
En skærm der ikke kan vise hele sRGB spectret og kun 71% af AdobeRGB dur efter min mening IKKE til billedredigering. Her skal du op på Adobe RGB på 95% til 100%
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |