|
|
Besvar ![]() |
Side <1 8910 |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() |
|
reglerne er ikke så slemme, som de lige lød til. er de gode, disse her? det er jo absurt, hvis man vil købe to, koster de 135,- pr pakke. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
|
Dette skulle være Verbatim 16x DVD+R med media code MCC004, som er noget af det bedste man kan købe af almindelige DVD medier, og som er bredt kompatible med moderne DVD brændere. Men selv de bedste DVD medier (indenfor normal pris gruppen) kan svinge i kvalitet, så jeg kan ingelunde garantere at en specifik pakke kun indeholder fejlfrie medier - jeg kan kun sige at der ikke er nogen andre 16x DVD+R medier, som jeg hellere vill købe. Der findes også special DVD medier, som har en helt anden pris, og som må formodes ikke at svinge så meget i kvalitet. 135 Kroner for 50 styk af disse er en meget normal pris - det er de 59 Kroner for 50 styk som er helt vildt billigt. Redigeret af DrageMester - 12-Juni-2008 kl. 22:43 |
||
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
||
![]() |
||
JLee ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() |
|
Hej Dragemester Kan du så sige, hvilke(n) media code(s) man skal gå efter på dvd-r medier? |
||
Samsung UE40ES7005XXE
Panasonic DMR-BCT820 DIGA Panasonic DMR-EH770 DIGA Panasonic DMR-EH63 Samsung SMT-H3126 |
||
![]() |
||
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
|
For det første er media codes kun relevante hvis de er ægte. Især Mitsubishi/Verbatim og Taiyo Yuden media codes bruges uden tilladelse af andre producenter på medier, som er inferiøre, med henblik på at DVD brændere skal "genkende" media code og bruge den tilsvarende skrive strategi. Dette kaldes også for "fake" media codes. Af DVD-R medier til DVD Video ville jeg foreslå følgende: MCC 03RG20 (Verbatim 16x DVD-R) Af DVD-R medier til data vil jeg foreslå ovenstående plus følgende (som ifølge min erfaring er lidt mindre kompatible med sarte DVD afspillere): TYG03 (Taiyo Yuden 16x DVD-R) Printbare og LightScribe Verbatim 16x DVD-R burde være garanteret MCC 03RG20, men ikke-printbare Verbatim 16x DVD-R medier kan være enten MCC 03RG20 (Made in Taiwan, Made in India) eller TYG03 (Made in Japan). Redigeret af DrageMester - 15-Juni-2008 kl. 23:27 |
||
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 8910 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |