|
Ny fladskærm |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
hmadsen
Bruger Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 100 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har jo en 42" panasonic Plasma.
Vi valgte for snart en del år siden at bruge en computer som "dekoderboks". Dette fordi så skulle der ikke skiftes brugerinterface blot fordi der blev skiftet sendestandard, man kunne blot købe en USB dongle med den nye standard og smide i og fortsætte. Nu om dage er det dog ved at være passe, for vi har helt droppet DVB signalet og får vores kanaler ind via streaming men igen er det rart med computeren som settop-boks om man så må sige. Min begrundelse for at skifte fjernsyn er udelukkende at jeg syntes at 42" er ved at være lidt småt, ikke fordi skærmen som sådan fejler noget. Fik forresten skærmen til specialpris fordi det var en sending der passede til det daværende Engelske Pal system og så MPEG-2. Men som sagt, jeg var ligeglad med de indbyggede tuner kapabiliteter da jeg kun skulle bruge skærmen som monitor.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |