|
Optage og se andet program på Samsung?? |
Besvar |
Forfatter | |
ManU_4ever
Bruger Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-Januar-2015 kl. 21:10 |
Mine forældre har lige købt et Samsung UE40H5505 LED-TV fra Hifiklubben.
Jeg har sat en USB harddisk til TV´et så de kan optage programmer. Men kan det være rigtigt at man ikke kan optage ét program og se et andet? Hver gang man sætter den til at optage og vil skifte kanal beder den om at stoppe optagningen. Laver jeg en planlægningsoptagelse på eks TV2 og man ser TV3, så skifter TV´et selv over på TV2 når optagelsen starter. Nogen der ved om det er korrekt eller er det mig der laver noget galt??
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er jo kun en Tuner i TVet, så hvad skal det gøre.? Skal det fortsætte med at optage, eller skal det vise en anden kanal.? Det kan jo kun enten det ene eller det andet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Havelund
Bruger Oprettet: 12-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
Funktioner
Tak(0)
|
For at du kan se en kanal mens du optager en anden skal tv'et have to tunere. Det er jeg ret sikker på det nævnte tv ikke har. Desværre.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |