|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Min er en S01.
Tommyhj hvordan checker du hvad vej din fan drejer og hvilken type du har uden at skille den af. Min bliver også utrolig varm ude til højre og lukker ikke super meget luft ud nogen stedet selv når den kører i højt gear. |
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Din køler kører den rigtige vej, dens funktion er at fjerne varm luft som dannes af enheden, så det er ikke forkert. den skal fortsætte med at køre denne vej. |
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
![]() |
Så vidt jeg ved starter alle serienumre fra sony konsoller med S01-XXXXXX-Y
Se selv på jeres PS2... den starter også med S01.... S02... no go ! Redigeret af Pade2204 - 17-April-2007 kl. 19:04 |
|
![]() |
|
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
Min er en 02'er.
|
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
![]() |
ok... mystisk!
Har kun selv set S01 fra Sony |
|
![]() |
|
Zavior ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() |
Hmm okay... min er også en 02 maskine. Billedet jeg har brugt er fra et svensk forum....
Jeg vil bare gerne se om det var et mønster. |
|
![]() |
|
mejersken ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 319 |
![]() |
Der står 01 på min pakke, men 02 på klistermærket bag på maskinen jeg synes ikke den larmer nævneværdig Redigeret af mejersken - 17-April-2007 kl. 23:38 |
|
![]() |
|
SimonCC ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Serienummeret fra Sony plejer altid at starte med S01-
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |