recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NTSC spil på PAL PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNTSC spil på PAL PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DaWizeGuy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 132
Direkte link til dette indlæg Emne: NTSC spil på PAL PS3
    Sendt: 19-April-2007 kl. 15:15

Jeg har netop modtaget TES:Oblivion i dag via Coolshop. Det undrede mig en del, da PAL versionen først udkommer senere på måneden. Jeg kontrollerede derfor emballagen, og det viser sig, at det er den Nordamerikanske version de har sendt mig. Jeg overvejer at beholde den, da region er jo som sådan ikke noget problem på PS3. Men er der nogen der ved, om det kan give problemer med, at jeg ikke kan hente evt. ekstra indhold på Playstation Store, når jeg har en dansk account?

/Anders

Til top
Mike270183 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-September-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 321
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2007 kl. 16:45

Jeg har købt Madden 2007 fra VG+ da denne ikke skulle udkomme i europa, her får vi først madden til aug. når den hedder 08

Jeg har ikke problemer med at spille spillet, men jeg kan af en eller anden grund ikke spille det online mod andre... jeg har en teori om at det er fordi min maskine ikke kan skabe forbindelse den amerikanske server... men jeg ved det ikke helt...

Redigeret af Mike270183 - 19-April-2007 kl. 16:46
Panasonic TX-P55VT60
PS3
PS4
Denon AVR-X2300W
Scandyna Podspeakers 5.1 setup
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu