recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung TV opdater ikke ændringer på Synology
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung TV opdater ikke ændringer på Synology

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stonefox Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stonefox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung TV opdater ikke ændringer på Synology
    Sendt: 12-November-2015 kl. 01:13
Hej

Jeg har en Synology DS214+, og et nyere Samsung SmartTV.

Der er ingen problemer med at afvikle indholdes på min NAS via vores Samsung SmartTV, men det er mig en gåde hvorfor at jeg til tider oplever slettede mapper, og andre ændringer stadig optræder, når jeg anvender vores TV, hvorfor at det ikke er opdateres ?

Andre med problemmet og evt en løsning.

Mapperne Video, Music, photo er alle manuelt blevet sat til at index'ere indholdet, op til flere gange for at se om det kunne hjælpe, men desværre nej.

mvh

Steen Mikkelsen
Til top
airfrede Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Januar-2007
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér airfrede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2015 kl. 12:31
Jeg har delvist samme problem. Men mapperne/indholdet opdateres hvis tvét slukkes og tændes igen.

Dvs. alle synology ændringer jeg gør mens TVét er tændt, ændres ikke. Først efter sluk og tænd.

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stonefox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2015 kl. 15:32
Tager du strømmen total, efor via fjernbetjeningen er det ikke nok ?

mvh

Steen Mikkelsen
Til top
airfrede Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Januar-2007
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér airfrede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2015 kl. 08:41
Bare via fjernbetjeningen
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stonefox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2015 kl. 09:52
Det virker ikke her

mvh

Steen Mikkelsen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu