|
Fifa 12 og Yousee |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thokra ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 205 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-August-2012 kl. 23:53 |
Hej Alle
Håber sørme I kan hjælpe mig med et irritationsmoment. Jeg har netop skiftet mit arbejdet og i den henseende er mit arbejdsnet hjemtaget igen. Jeg havde TDC internet 10/1 mbit. Jeg havde intet gjort med routerindstillingerne og har kunne spille fifa 11 og fifa 12 uden problemer siden jeg fik dette internet i maj 2011. Nu er jeg skiftet til 30/3 mbit hos YOUSEE og har siden dette blev aktiveret for 2 uger siden oplevet rigtig mange fejl når jeg spiller online. Jeg bliver logget ud af EA Serverne minimum 1-2 gange i 1vs1 kampe og signalet forsvinder hver gang jeg er online. Det sjove er, at jeg ikke har oplevet nogle problemer med signalet på min mac, ipad og andre enheder. Dernæst har jeg åbnet for DMZ Host og samtidiget åbnet port og mac adressen, men uden held. Har nogle andre YOUSEE og spiller fifa, som evt. har et forslag til en løsning.
Redigeret af thokra - 26-August-2012 kl. 00:13 |
|
![]() |
|
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg havde lignende problem med YouSee. Blev løst ved at slå UPNP fra i routeren. Det er vist slået til i standardopsætningen.
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |