|
Pvr til ps3? |
Besvar |
Forfatter | |
jsj1
Super bruger Oprettet: 04-December-2009 Status: Offline Point: 291 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-December-2011 kl. 09:21 |
Hej, jeg vil høre om der er nogen der ved om man kan optage sine ps3 games på en pvr der er koblet til tv'et ?
Det er min søn der ønsker sig en hd pvr til sin ps3, men så var det at jeg tænkte om man evt kunne bruge en dvb-c tuner med mulighed for optagelse på USB disk, til dettte formål? Håber I forstår mig ret:-/ Mvh Jan |
|
Mvh
Jan |
|
Klondike
Guld medlem Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ved ikke om jeg forstår dig ret.
Der er flere forskelige løsniger til optagelse af Konsol spil. Man kan godt optage via en simpel HardiskD/DVD recorder dog ikke i HD. Der findes også nogle billige USB dimser så som Easycap. heller ikke i HD Der er også kommet en dims der heddder roxio gamecapture som skulle være ok. Mener ikke det er HD. Men der er vidst ingen tvivl om at Hauppauge PVR er den i særklasse bedste. Det er også den dyreste. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |