|
Star Wars: The Old Republic |
Besvar |
Forfatter | |
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Januar-2012 kl. 14:52 |
Jeg er igang med at installere det i dette øjeblik. Det var egentlig ikke meningen at jeg skulle have det, men nu har en af mine makkere så overtalt mig alligevel.
Spillet virker da interessant, så hvis det ikke har de "problemer" som gjorde World of Warcraft kedeligt (for mig), så skal det jo nok blive godt. Er der ellers andre der er hoppet med på vognen? Redigeret af SteffenD89 - 03-Januar-2012 kl. 14:53 |
|
SteffenD89
Funktioner
Tak(0)
|
Slet ikke nogen der har bevæget sig ud i det nye star wars spil eller er interesseret? :)
|
|
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo. Det er super fedt. Elsker den måde dialogen er lavet på
Spiller det bare ikke lige pt, da min PC er til service. Men jeg hungrer da efter at spille mere!
|
|
mufcdk1974
Guld medlem Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
Funktioner
Tak(0)
|
Pre ordered, så har spillet i godt og vel 3 uger nu. Er hooked men frygter at jeg bliver pludselig bliver ramt af kedsomhed, som i WoW, hvor jeg droppede spillet da jeg nåede omkring midt 40erne. Indtil videre er SWTOR, dog ganske underholdene.
Spiller på Red Eclipse |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
SteffenD89
Funktioner
Tak(0)
|
nå, så er jeg altså ikke den eneste Jeg spillede WoW for et års tid siden. Der følte jeg at jeg skulle tvinge mig selv igennem det for at nå lvl 85 så hurtigt så muligt, så jeg derved kunne spille med nogle jeg kender. Nu haster det ikke så meget, mest af alt fordi at jeg hygger mig med missionerne, der rent faktisk er interessante.
Jeg må også sige at jeg er ret tilfreds med den måde Crew-Skill systemet er lavet, det er jo 100 gange bedre end som WoWs Profession system, og lige en sjov lille ting med crew skill: I dag fik jeg en Jedi helmet schematic fra underworld trading, og jeg er en Bounty Hunter |
|
SteffenD89
Funktioner
Tak(0)
|
Flashpoints and Fixes: The Old Republic - Rise of the RakghoulsJeg er endnu kun lvl 32, så hvis der kommer mere Operation + Flashpoint til marts ser det ud til at der er nok i vente når jeg når lvl 50. Så krydser jeg bare fingrer for at de laver PVP i rummet.. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |