|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
AndersHP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
![]() Sendt: 28-Oktober-2011 kl. 18:24 |
I disse Battlefield 3 tider (som startede i går) begynder jeg at blive temmelig træt af mit Sony Bluetooth Headset til PS3, af den simple grund at det nærmest er umuligt (i hvert fald i BF3) at føre en samtale mens man spiller.
Jeg ved ikke om det skyldes overbelastning af serverne, der var også enkelte problemer i Battlefield: Bad Company 2, men i perioder hakker lyden så voldsomt, at alt hvad der bliver sagt er stort set umuligt at tolke.. Derudover (når lyden fungerer "fint") er der ca. 1-2 sekunders forsinkelse på lyden konstant. Jeg kan høre mig selv i modtagers headset, ca 1-2 sekunder forsinket, inden han svarer.. Det kan, hvis det går hektisk for sig, være temmelig belastende. Er det virkelig noget man skal leve med, eller er jeg eneste med disse problemer?
|
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() |
http://steelseries.com/products/consoles/steelseries-siberia-v2-for-ps3
Vil anbefale dette, Siberia headsæts er yderst populært blandt gamere, og at de har lavet en direkte til PS3 gør det ikke nødvendigvis dårligere! (benytter selv siberia til gaming på pc, og fortryder det ikke et sekund, har næsten lige købt mit andet siberia headsæt da det gamle fra de oprindelige icemat var blevet slidt i stykker, og så de os rigtig gode til musik!) |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Jeg kan kun anbefale det. Jeg bruger det selv til både PC og PS3 og det virker bare. Desuden er det også behageligt i længden - jeg bruger briller og det generer mig ikke ved længere spillesessioner. :)
|
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() |
Kan anbefale Logitechs F540. Virker trådløst til PS3, 360 og PC + der følger en lille transmitter med hvor at man koble alle maskinerne til, så man blot skal trykke på en knap på headsettet når man vil skifte imellem inputs
Prisen er rimelig krydret dog..
|
|
![]() |
|
Ponduus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Har hørt en masse gode ting om Sonys eget http://www.planetaxel.com/productDetails/711719807704
Brugerne inde på en dansk ps3-hjemmeside er i hvert fald meget begejstret for det.
|
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
Generelt er det et rigtig godt headset til prisen, som mange også brugere også er inde på. Jeg har testet det på Modern Warfare 2, og der var selve chat delen, det typiske for ps3. ikke særlig god, skrattende og lettere forsinket, dog var det testet med wifi på. Jeg ved ikke om de nyere spil, bruger et bedre plugin til selve chat delen.
|
|
![]() |
|
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
![]() |
Jeg bruger et Tritton Ax Pro til PS3. Fungerer rigtig godt, og er en markant forbedring i forhold til det Sennheiser, jeg havde før.
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
![]() |
|
jan160674 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Juli-2008 Status: Offline Point: 504 |
![]() |
Vi kunne ellers ikke høre dig i går
![]() |
|
![]() |
|
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
![]() |
Nej, jeg er en anelse doven med mikrofonen :)
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |