|
Mass Effect 3: Imorgen? (PC) |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Flot.. Har lige afsluttet ME1 og glemte helt at få et forhold til nogen af de kvindelige medlemmer af mit crew. Jeg ville ellers godt have set om det havde nogen indflydelse på det 3. spil.
SPOILER Dog valgte jeg at the council skulle dø, for at prøve noget nyt. ![]() |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Så kan ME3 downloades på Origin.
![]() |
|
![]() |
|
Spillet udkommer først den 8. marts i Danmark/EU, men køber man spillet via Origin er det muligt at låse op ved det før, ved at ændre på tiden, på din PC (eller noget i den retning..).
Spillet udkommer den til midnat den 6. i Hong Kong, hvilket lige umiddelbart svare til kl17 dansk tid. |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
Jeg er lige igang med at gennemspille alle Metal gear solid spillene ( Har lige købt HD udgaven til PS3)
Men når jeg engang om lang tid er færdig med, dem så kunne jeg godt overveje at købe ME 2+3 til PS3. de spil ser fede ud og jeg elsker den slags rum spil ( Var også helt vild med Dead space ) |
|
![]() |
|
Jeg gik igang med ME3 igår. Det kan varmt anbefales, det er rigtig fedt og kombinerer det bedste fra 1'eren og 2'eren.
Lige en sjov lille ting; jeg blev i går ringet op af Go' Morgen Danmark om jeg ville anmelde spillet. Jeg takkede dog nej. |
|
![]() |
|
maagren ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
Jeg kæmper med at få gennemført 2'eren før jeg går i gang med ME3, men jeg kunne ikke lade være med at forudbestille det.
(og er det kun mig der aldrig kan lade være med at bestille collectors editions?)
Skal man i øvrigt stadig lave det der planet-scanning-halløj?
|
|
Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
|
|
![]() |
|
Ja, det skal du, hvis du altså vil have alle 10 medlemmer igennem 'suicide mission'. Desuden skal du også sørge for at have nok mineraler samt at lave alle 'loyalty missions' før du kommer for langt. Med andre ord, sørg for at lav din loyalty missions så snart det er muligt. Grunden er, at hvis du ikke er hurtig nok senere ender du med at miste nogle NPC medlemmer af flyet. Men det bestemmer du naturligvis selv. NPC'erne overlevede ikke alle hos mig. :) |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Er der nogen, der har quick tips til slåskampe i MASS EFFECT 3? Jeg synes, de er lidt for rodede og ender med at kvaje mig pga. styresystemet (spiller på PS3).
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
Jeg brugte det ikke rigtig, i hvert fald ikke mere end et par gange. Men hvis der kommer en husk så kan du slå tre gange hurtigt efter hinanden også afslutter Shepard med hans 'sværd', bare ikke gør det ved 2 i træk og undgå at gøre det ved for store fjender.
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Hvordan fanden kunne du komme igennem spillet uden at slås? Det virker rimelig uundgåeligt! :)
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
Jeg skrev at jeg ikke *rigtig* brugte det - som i det skete ikke ofte. Jeg spillede det på hard eller hvad enden det nu hedder og der gik det udemærket. Jeg har dog tæsket et par husks, men til sidst var mit team så overpowered at det var ligemeget. Man får nogle ret brutale våben senere og har man From Ashes DLC-pakken får man også et ret godt våben.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |