|
Nogle der kender iSkysoft iMedia Converter Deluxe |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tjgrindsted ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-December-2008 Status: Offline Point: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-April-2012 kl. 11:31 |
Hej Nogle der kender iSkysoft iMedia Converter Deluxe
Hvis ja, hvordan er jeres HD opsætning for conventering af alm. dvd i 1080P !? |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6675 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, iSkysoft er et af de firmaer, der spammer fora som Recordere.
Se her: |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
tjgrindsted ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-December-2008 Status: Offline Point: 27 |
Hej Brixen
Okay rar info ;) Kan du så give mig et navn på et stykke software til MAC som virker bedre end Handbreak og hvor revolution kan laves i 1080p, for det kan jeg ikke i handbreak og har en del ting/dvd'er som handbreak fejler ved. |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6675 |
Vil du opskalere?
Jeg ripper med http://www.macdvdripperpro.com/ hvis der skal pilles noget ud, bruger jeg http://www.metakine.com/products/dvdremaster/ og til sidst Handbrake til at konvertere til iPad. Men MacDvdRipperPro,kan vist lave det hele i en omgang. Det er lidt et tilfælde, at det netop er de to programmer, jeg har købt, men de kom billigt med i en bundle. Redigeret af Brixen - 13-April-2012 kl. 15:45 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Miles _Gonzalez ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2018 Status: Offline Point: 1 |
Det er en fantastisk software til konvertering af standardvideoer og dvd'er, men det understøtter ikke DRM, så hvis du vil fjerne DRM-beskyttelse, har du brug for m4v drm removal mac
|
|
Miles Gonzalez
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
Man skal ikke selv begynde at skalere film. Det er der ingen grund til. Med de tv og streaming så bokse der kan det den dag i dag
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |