recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 som mediecenter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 som mediecenter

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2007 kl. 15:12

Det er pudsigt nok - jeg har jo den her Bluetinum afspiller som basalt set er samme type produkt som DP600 - og jeg har endnu aldrig oplevet at den er gået i sort. Den afspiller helt stabilt - selvfølgelig indenfor de begrænsninger af hvad den nu understøtter. Men jeg oplever aldrig nogen problemer med den.

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2007 kl. 16:21
Oprindeligt skrevet af DarkHelmet DarkHelmet skrev:

Så det i siger er at PS3 er en møg maskine lige pt som Medie center, og som dvd afspiller? Set i det lys er 5200 kr mange penge for at få en maskine der laver noget lækkert grafik.

Nej, det NOGEN siger - jeg er ikke enig.....

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2007 kl. 16:26

Som den kommer standard fra fabrikken er den en møgmaskine som mediacenter (ikke som dvd-afspiller) - men det er klart man kan lægge en linux på den og via dette konfigurere den så den er bedre egnet som mediacenter - hvis man kan finde ud af det.

Men du må vel være enig i at den out of the box ikke er egnet som mediacenter ?

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
tommyhj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Marts-2007
Point: 112
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2007 kl. 01:23
Huske lige at det ikke er muligt at få 5.1 surround ud fra en PS3 i Linux, så vidt jeg ved. Heller ikke film afspillet fra harddisken kan indeholde 5.1 surround eller DTS spor af nogen slags. Alt bliver downsamplet til stereo, medmindre det er en fysisk DVD/BD.

Hvis man vil have et mediecenter, så er der faktisk noget derude der HEDDER MediaCenter! Det er en ganske almindelig windows maskine i et lydisoleret kabinet, og er absolut den aller bedste løsning der findes, hvis man leder efter et mediecenter! Den klarer HD, DVD, 5.1 optisk, DTS, spil (køn en trådløs controller, så ligner det en PS3), browser, TV, DVB-T, optager og alt hvad man nu kunne ønske sig.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu