|
billeder fra synology til samsung tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
binne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Vallensbæk, KBH Status: Offline Point: 435 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-November-2014 kl. 08:08 |
er der nogen der har erfaring med dette over netværk også gerne internet?
Kan se Samsung har lavet en DS video til deres smart tv platform, men ikke en ds photo. M Min far vil gerne kunne tilgå sine billeder fra min nas på han tv, og deres app gør det jo nemt, men kunne godt tænke mig at han kunne logge på min nas fra hans tv og se hans billeder der. Nogen der har prøvet det? eller er det bare nemmere med en chromecast og gøre det den vej rundt? \René |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sorry ikke lige svar til denne - men binne din inbox er fuld. Så man kan ikke skrive til dig
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Frido ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
Bumper lige denne tråd. Ligger inde med samme problem - dvs. Synology NAS viser fint filmmappen via DS Video på TV'et - men HVORDAN viser jeg fotos fra photomappen.. Der er jo ingen "DS Photo" ...
Binne, hvad gjorde du ved det? Kan din far nu se billederne fra din NAS? /Frido
|
|
![]() |
|
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
DS Photostation app har Google Cast understøttelse. Så en ChromeCast kunne være en mulighed.
|
|
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9402 |
Jeg burger bare dnla serveren på synologyen.
Så kan jeg se billeder på alle tv, incl Samsung tv'et. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |