recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Infuse og Apple tv 4 - nogle der kan forbinde??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Infuse og Apple tv 4 - nogle der kan forbinde??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rskadk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Marts-2012
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rskadk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Infuse og Apple tv 4 - nogle der kan forbinde??
    Sendt: 04-December-2015 kl. 19:04
Hej,

Har nu prøvet alt for at få forbundet infuse til min NAS.

Normalt i windows kan jeg skrive følgende: \\nas\film

Virker ganske fint. I kodi står netværksstien normalt til smb://NAS/Film/

Har prøvet at indsætte alt i infuse syntes jeg. Den nægter at godtage det.

Hvad gør i?
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 10:55
Jeg forbinder fint til min Timecapsule med Infuse. Den dukker selv op ved søgning. Indsætter brugernavn og password, så kører det.
Til top
morf08 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-Januar-2014
Sted: Brønshøj, DK
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér morf08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 13:47
Har lige selv siddet og rodet med det, og fandt frem til at man skriver ip-adresse efterfulgt af sti. I mit tilfælde på wdmycloud : 192.168.0.20/Public/Film/Film. Det virkede i mit tilfælde.
Til top
knowlton Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér knowlton Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2015 kl. 20:29
Samme her. Du skal skrive din ip ind før at den vil forbinde
Knowlton
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu