|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Ja, hvis man bliver skuffet i Elgiganten, så bliver man megaskuffet i "Meganten". |
|
![]() |
|
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() |
@nitrotg: Var det muligt at du kunne skifte din avatar til noget mindre epilepsifremkaldende og mere stillestående?
Mvh Michael |
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
|
multi19 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-November-2005 Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Nååå lille magger boy, har du ondt i dine små øjne
|
|
![]() |
|
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() |
Nej som du kan se i min signatur, så har jeg solbriller på. Men godt at se, at du også kan bidrage til diskussionen. Så kan det jo ikke gå helt galt. Mvh Michael |
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
|
multi19 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-November-2005 Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Ja jeg kan godt li at bidrage ! Btw magger boy, er du ikke snart færdig med at lege moderator i diverse tråde ? tror godt "Vi" kunne UNDVÆRE dig
Med <!"#€%%&()=/€€& venlig hilsen Jakob |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Er jeg den eneste der kan se, at Michael sådan set i en venlig tone spurgte om det var muligt? Og intet andet? Kan ikke se der er nogen grund til, at være efter Michael.. og nej jeg kender ikke Michael privat, men der er ingen grund til, at hetze hinanden... Så chill out i fremtiden Jakob. Så kan det være du undgår at blive banned af admin Godnat.. og sov godt |
|
![]() |
|
![]() |
Hvad mener du med, at vi ikke kender hinanden privat? Du ved hvor jeg bor, og dit gamle tv er nu mit kære husalter. ![]() Jeg tror Jakob stadig er muggen, fordi jeg spillede superhård moderator i hans tilbudstråd. Men Jakob er sikkert blevet god igen, han var nok bare overtræt igår, fordi han kunne være sent oppe, nu skolen er lukket idag. Mvh Michael |
|
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Haha ja, men jeg mener vi omgåes ikke privat, dvs jeg "behøver" ikke holde hånden over dig pga. et evt. kammeratskab. Dvs. min udtalelse omkring dette er ren objektiv. Har lige set omtalte tråd... det er meget populært på fx. gaming sites med sådanne tråde.. tror bare ikke de passer så godt herind! Er du ellers stadig glad for mit gamle TV? |
|
![]() |
|
![]() |
Ja det er et fint tv. Om en sådan tråd passer ind eller ej, skal jeg være usagt, jeg synes blot det virkede underligt at oprette tråden, blot med tekster "sådan en synes jeg der mangler" (frit fra hukommelsen), uden selv at starte med at poste tilbud. Det virker lidt som en "det er her I skal poste gode tilbud på spil, så jeg ikke selv behøver at lede"-tråd. Men vi er vist OT nu i denne tråd, så jeg trækker snablen til mig. ![]() Mvh Michael |
|
|
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
![]() |
<--- look at them go.. wahoo... fight fight fight :P
Skal nok smide en anden avatar på nu den skaber så meget postyr.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |