|
Tv>optisk>receiver - ingen surround |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
noerden ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tænkte det nok, tak. Har lige tjekket: sønnens ps4 er uden toslink, desværre da det er den vi bruger til BR. Yousee boksen, som vi bruger til TV/Netflix/HBO er med toslink, så det skal lige prøves inden jeg evt. køber en splitter.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Det er fint till til Humax boksene hvadenten det er en 2000 eller 4000, har den selv tilsluttet Reciver med Toslink, da TVet ikke kan sende Multikanal lyd til Reciver.
Redigeret af Radiomanden - 18-August-2019 kl. 23:07 |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19556 |
|
Står den, så der er masser af fri luft omkring den? I mine øjne lugter det af en ny receiver......... Klaus
|
||
![]() |
||
noerden ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
|
Den har haft det lunt - men alt andet end billed er fint. Nu vil jeg prøve de andre råd først, og så kommer en ny receiver på prioriteringslisten i løbet af efterår/vinter
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19556 |
|
Mit råd: lad være med at bruge penge på hdmi splittere, eller lignende for at kompensere for et defekt hdmi board (det sidder som regel øverst i forstærkeren og dør dermed først), spar hellere op til ny forstærker med det samme.
Klaus
|
||
![]() |
||
|
Jeg har i dag fået flyttet det optiske kabel til Yousee boksen, og nu er der hul igennem mht. surround. Nu skal receiveren bare sættes op på ny. BR afspilleren har digital udgang (coaxial), så den burde også kunne virke. Så er det kun chromecast og mediacenter der ikke har surround. Måske jeg eksperimenterer med en splitter på den sidste. Tak for svar og inspiration
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |