|
Køb af headset |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thomasbo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-April-2012 kl. 16:47 |
Hej
Jeg vil investere i et nyt headset, men det virker som om markedet er rimeligt uoverskueligt, og kan ikke rigtigt finde nogen relevante oversigtsartikler over udbudet, derfor: Hvilke headset bruger I og kan det anbefales? Hvilket headset vil I anbefale til min brug? Jeg skal helt overvejende bruge headsettet til skype, både hjemme men det skal også med når jeg rejser. Derudover skal headsettet bruges til lidt video på min bærbare når jeg er ude at rejse. Hvilket headset skal jeg vælge? Jeg har indtil nu benyttet et phillips-headset købt for mange år siden i fakta for 100 kr. Det har fungeret ok, men nu er ledningen begyndt at gå i stykker og lyden har aldrig været perfekt. "Krav": Maks ca. 400 kr. Gerne USB-tilslutning Skal kunne tåle at ligge i håndbaggagen på rejser og må ikke være for stort. Jeg har kigget lidt på logitech H530 og H555. http://blog.logitech.com/2010/07/01/introducing-new-headsets-with-super-wideband-audio/ Logitech H530 får gode anmeldelser her, men H555 er deres "rejse"-headset som så tilgengæld ikke virker ligeså mageligt - og jeg er som brille-bruger bekymret for hvor bekvem H555 vil være når det føres bag om hovedet. Vil det komme i karambolage med brillerne? http://voip-headset-review.toptenreviews.com/ Derudover har jeg også overvejet forskellige plantronics, men når man f.eks. ser headset til salg på skypes hjemmeside, så er de headset udgået og kan heller ikke findes på edbpriser. Det gælder f.eks. for 478 der ellers har fået god vurdering http://shop.skype.com/intl/da/headsets/usb/plantronics-audio-478/ Håber der er nogen der kan hjælpe mig! :-) |
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeps, der findes utroligt mange forskellige udgaver af headsets. Sennheiser synes jeg altid har leveret varen, ihf. dem jeg har haft gennem årene. Har et sæt trådløse hørebøffer til "Stue-alteret" og et par Sennheiser PC 151 (med 3.5mm stereo jacks), som jeg bl.a. bruger til Skype og ind i mellem til gaming i de sene nattetimer. Det koster lige under 400 dask. Begge har rigtig fed lyd. Sidder godt på hovedet. og 151'eren er nogenlunde robust ift. den lille vægt og fylder ikke vildt meget imo. De har også nogle USB versioner, som jeg har hørt sku' være ok. Bl.a. Sennheiser PC 8 USB til omkring 250 kr. og Sennheiser PC 135 USB til omkring 400 kr. Begge med USB adapter inkl. indbygget lydkort !
Redigeret af Roland - 09-April-2012 kl. 20:12 |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger Jabra Evolve 40 MS Stereo, har både bose og nogle andre jabra, også trådløse, men det jeg er glades for er mit Evolvo 40. Jeg synes det er godt til musik lytning, + den har en "usb dongle" hvor du styrer lyd og tager "telefonen". Du kan tage stikket ud af usb donglen og har så et normalt jack stik som du kan sætte i fx din mobil. (med jack stik)
Jeg bruger det også til casual computer spil.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |