|
Stor fejl i Intel CPU'er rettes først 9 januar. |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Forfatter | |
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror ikke på der kommer noget, men hvis det sløver maskineriet vil jeg da egentlig også gerne undvære. i7-970 ![]() ![]() Min tøffer gladeligt på 4,4ghz på alle 6 kerner, bruger mindre strøm og udvikler mindre varme end min gamle i7 920 der kun rendte 4ghz. |
|
![]() |
|
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
Min kører problemløst 4 GHz, på alle 6 kerner (12 tråde). Har ikke prøvet højere, da jeg ikke behov for det.
|
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Nårh ja, havde lige glemt 970'eren også er 6 kernet. Ja så der ikke så meget og komme efter
![]() |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
Hej. Pas på falske Filer som påstår at de beskytter mod Meltdown eller Spectre. Se mere i dette link: Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
Hej. Intel oplyser at de kommer med Hardware Fix for Spectra og Meltdown i CPU'er fra slutningen af 2018. Hilsen Carsten.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |