recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 - Red Light Of Dead??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 - Red Light Of Dead??

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bitnissen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2011 kl. 10:05
Oprindeligt skrevet af wld5 wld5 skrev:

Eller du kunne høre en af mine medarbejder på www.chip-horsens.dk   selvfølge modbetaling

Nu har jeg købt en ny, men den gamle står stadig under skrivebordet og ser trist ud...

Men hvad er det lige som i kan i Horsens? Jeg fandt aldrig nogen her på Sjælland som kunne klare et Red/Yellow light of dead. Men du kunne jo være spændende nok, hvis den kunne redes for en billig penge...

/Tommy
Til top
mikkel.lund Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-August-2011
Sted: Sisimiut, GL
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2011 kl. 16:43

Off-topic,

Har et SONY KDL-46X3500, der er gået død, og havde helt afskrevet det. Havde glemt, at vi da har Indbo+ forsikring, som også dækker funktionsfejl på elektronik, så fejlen er hermed meldt til forsikringsselskabet. Var jeg ikke stødt på denne tråd, havde jeg ikke fået meldt skaden.

Kom ikke og sig, at man ikke kan blive klogere / få fikse idéer af at læse tråde her på recordere.dk
Til top
Bitnissen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Oktober-2004
Sted: Denmark
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2011 kl. 17:24
Næ, jeg fik også 400 kroner ud af Alka. Det var ikke så meget, men maskinen var 3 år gammel, og så trak selvrisikoen en del fra.

Men jeg havde heller ikke fået de 400 kr, hvis jeg ikke havde fået tippet her.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu