|
V:S: PS3 m. defekt laser |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-December-2011 kl. 14:36 |
Hvad kan man forvente at få for en PS3 FAT fra 09-12-07? Regning haves. Salget drejer sig om selve maskinen m. 40GB HDD og en strømledning.
Om maskinen: Den er velholdt og passet på. Den har ikke været udsat for hård behandling og børn. Den har stået frit fremme på et TV bord. Jeg oplevede pludseligt under spil, at spillet begyndte at fryse forskellige vilkårlige steder. Pludselig kunne ingen BD-spil læses. Har ikke prøvet med DVD og CD, men de virker sandsynligt, da der sidder 2 laserhoveder i. Skiver køres fint ind og ud. Et nyt laserhoved kan købes for ca. Kr. 5-600+ og skiftes selv, hvis man tør. Der er vist anvisninger på Youtube. Koster lidt mere hvis det bliver skiftet for en. Men ellers kører maskinen fint, og har ikke andre fejl. Ved afhentning kan maskinen selvfølgelig fremvises i fungerende stand. Model: CECHG04 Laser der passer til: KES-400AAA Maskinen befinder sig i Brøndbyøster. Bud modtages.
Redigeret af fhansen - 27-December-2011 kl. 18:57 |
|
![]() |
|
jan160674 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Juli-2008 Status: Offline Point: 504 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eftersom en ny kan fås til 1500-1600 på tilbud. Ville en brugt tip/top vil max kunne indbringe 1000,- (hvis der ikke er noget ekstra med). Træk derfra risiko/bevær/udgift med at skifte laseren. Jeg ville sige du skulle være glad for en 200-300 kroner. |
|
![]() |
|
ThaDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 11 |
Hvilken Software køre playstationen :)?
|
|
![]() |
|
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
Nyeste 4.00
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Hvorfor ikke købe en laser på eBay til ca. 250-300? Så har du jo nærmest en ny maskine igen.
Jeg gjorde ovenstående med min 40GB "Fat". Endte dog med at jeg solgte den, og købte en Slim i stedet.
|
|
![]() |
|
Fin tanke. Har som dig også købt ny maskine. Men ellers tak for info :O)
|
|
![]() |
|
jan160674 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Juli-2008 Status: Offline Point: 504 |
Kan se jeg var lidt optimistisk i min nypris på PS3, de fås ikke ned til 1600,- pt. Så måske du kan skrabe en 500 mand hjem for den...
Hvis man er ligeglad med Blue-ray, så kan man jo DL de fleste spil og stadigt bruge den til det, eller til at streame musik, billeder etc. Også er 500 trods alt en begrænset investering for sådan et apparat. Men hvorfor smider du den ikke abre i k/s forum, så skal du nok få en masse (horrible lave) bud..
![]() |
|
![]() |
|
Hæ hæ, ja den er praktisk talt solgt allerede
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |