|
Forlængelses af VGA kabel på Box360 |
Besvar |
Forfatter | |
Madsen9900
Junior bruger Oprettet: 25-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
Emne: Forlængelses af VGA kabel på Box360 Sendt: 25-Maj-2007 kl. 21:34 |
Har et problem, som jeg gerne ville have lidt hjælp til at løse... Har følgende dele som skal spændes sammen, og med bedst mulig billed kvalitet som følge. Tv - Pana TH50PX70 Jamo DVD-reciever DMR 61 Xbox 360 Har bare det problem at der fra tv'et og ned til dvd-reciever og xbox er 4.5m.Fra tv og ned til dvd'en er der 5m HDMI kabel, da der er hdmi i dvd'en, men der er ikke HDMI i min xbox Skal jeg koble xboxen til dvd-recieveren i dens scart indgang, eller skal jeg køre signalet fra xbox op i tv'et med VGA kabel med forlængere på? Ved ikke helt hvad vil give det bedste billed, da jeg ikke ved om jeg mister signal ved at forlænge VGA kablet.
Idé til Xbox VGA kabel http://www.gamebits.dk/shop/xbox-360-microsoft-2900p.html
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |