recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Iphone
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIphone

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Direkte link til dette indlæg Emne: Iphone
    Sendt: 29-Juni-2009 kl. 08:32

Hej

Jeg og en kammerat har snakket lidt om denne mobil og er brændt godt varm på den. Min kammerat har 3 i forvejen så kan se på en anden tråd, at han bare på en eller anden måde kan fortsætte med det.

Han har dog et spørgsmål. Han har også mobilt bredbånd fra 3, men vil Iphonen kunne bruges til det, hvis pc og Iphone kan kommunikere sammen, og hvad vil det kræve (Bluetooth osv.)?

Jeg har abonnement hos TDC, hvis jeg skal ud at have en Iphnoe, hvilket sbonnement ville så være at foretrække for mig, jeg snakker og sms'er for ca. 200-250,- om mdr.

På forhånd tak.

Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8643
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2009 kl. 09:15
3 har endnu ikke meldt ud om priser, så vent lige en uge eller to mht. abonnementer.

Mht. mobilt bredbånd, så kan iPhone sagtens bruges til dette - enten via Blutooth eller USB kabel.
Til top
kokkeole Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 852
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2009 kl. 20:56
Jeg stødte på denne hjemmeside , der er den til 5000,-kr uden at den er låst. Jeg er ikke bekendt med forhandleren, men vil da mene at det er en fair pris.

Hilsen Ole
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it.
Marants NR1604
Panasonic DMP-BDT310
B&W DS 2 Dipole
B&W CM 1
Subwoofer BW PV1
Samsung UE-46D8005/SMT-H3126
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu