|
blu-ray tekst filmoplysning |
Besvar ![]() |
Side <1 525354 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har kun erfaring med at købe på CDON.dk, og her findes begge serier, men kun på dvd
|
|
![]() |
|
kharder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
Det er bare at kontakte CDON og bede dem oprette filmen på den danske side. Jeg har tidligere stået i samme situation og det var uden problemer. De sender alligevel fra et central lager i SE.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Mission accomplished!
Jordens Søjler bestilt hos DVDOO til 49,95 + 39,95 i fragt Skrevet til CDON om de vil lægge Uendelige Verden på deres danske side |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Har importeret The Shape of Water UHD fra USA
På bagsiden står der engelske, spanske og franske undertekster Men der er danske undertekster ![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Du kan altid checke inden køb på Blu-ray.com ![]() http://www.blu-ray.com/movies/The-Shape-of-Water-4K-Blu-ray/196739/ Redigeret af Kampus - 07-April-2018 kl. 10:20 |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Online Point: 24788 |
Er den noget værd? Den ser underlig ud på trailers.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Underligt kan være meget bedre end normalt (og halvkedeligt)
![]() Jeg synes, den er god Men det er smag og behag Se den, hvis du kan lide Pan's Labyrinth Redigeret af jake51 - 07-April-2018 kl. 11:47 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Online Point: 24788 |
Jeg tror, at jeg venter til, at jeg kan leje den. Pan's Labyrinth, fik jeg aldrig set færdig. Den var ikke noget for mig.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Har bestilt Gladiator, The Patriot (Mel Gibson) og Saving Private Ryan hos amazon.co.uk
Filmene er 4K UHD med danske undertekster Kom så med Danser med ulve ![]() |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Har fået UHD-boks med Fast and Furious 1-8
450 kr. med forsendelse hos amazon Der er danske undertekster på seks af UHD-filmene (ikke 5 og 8)
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Redigeret af kennethbrdk - 08-April-2021 kl. 13:15 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 525354 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |