|
Apple TV 4 problem |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KBAndersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 280 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Godt at vide jeg ikke er alene med problemet.
Har også en teori om det er bitrate, båndbredde, kompression. Så det må vel ligge i boksen? |
|
Mvh
Kenneth B. Andersen |
|
![]() |
|
KBAndersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 280 |
->Jesper. Hvorfor har du dit tv i bio mode? Jeg har mit i normal og slået alt billedebehndling fra. Justeret på lys, kontrast mm. Det står rigtig godt.
Men det andet problem med direkte udsendelser kan jeg ikke få fikset. Det overlever jeg nok. Bare film og andre udesendelser køre ok. Og det gør det. |
|
Mvh
Kenneth B. Andersen |
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
Da jeg for 10 år siden fik TV'et, syntes jeg det var den indstilling der gav det bedste billede. Mener ikke jeg kunne se den store forskel mellem Normal og biograf. Alt andet smadre billede funktioner har jeg også slået fra. ![]() ![]() |
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
Ok, tak for tilbagemelding.
![]() |
|
Mvh
Kenneth B. Andersen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |