|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Danish_Z ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2007 Status: Offline Point: 54 |
![]() Sendt: 25-Juli-2007 kl. 19:33 |
Skal til at bestille et 37" panasonic PX70 og en ps3, men er kommet i tvivl om hvordan de skal sættes sammen.
Var i elgiganten her forleden dag, og da jeg ikke lige er helt inde i sagerne rådførte jeg mig med en sælger. Jeg var egentlig helt sikker på, at jeg også skulle købe et HDMI kabel for at få den bedst mulige grafik, men han sagde, at det var der overhovedet ingen grund til, da der følger noget lign. med ps3'en. Mit spørgsmål er så, har han ret i, at man får lige så god grafik med de medfølgene kabler som fra et HDMI-kabel? |
|
![]() |
|
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
Der fulgte IKKE noget HDMI kabel med min PS3. Kun det alm. PS AV kabel, som svarer til scart, og det er altså IKKE optimal grafik på et PX70. Så medmindre de er begyndt at smide HDMI kabler i den startbox der sælges nu, så skal du ha såen et. |
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
![]() |
overhovedet ikke.. du skal købe et hdmi kabel for at få ordentlig billede kvalitet..
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok, mange tak, så var der da noget jeg havde styr på
![]() Er de billige HDMI kabler fine nok? |
|
![]() |
|
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
Svært at sige... 1 taller og 0'ere er vel de samme om de løber gennem et kabel til 50kr eller 400kr... Der hvor jeg personligt mener de dyre er bedre, er hvad angår afskærmning af kablet... Spørgsmålet er så om hvor vigtigt det er at det bliver så god afskærmning... Jeg valgte selv at købe dette high-end kabel og det er jeg glad for, ved sq ik om jeg kan se forskel, men os ligemeget, jeg ved jeg har et rigtig godt kabel og det er jeg glad for! :D Men kig lidt på det her og find ud af med dig selv hvor meget for et kabel, hvor det ikke er sikkert at du kan se forskel om du køber et billigt, mellem eller dyrt kabel. Du kan os finde masser af tråde om kvaliteten af HDMI kaler her Redigeret af hyldig87 - 25-Juli-2007 kl. 20:11 |
|
![]() |
|
![]() |
Super link det der, var lige det jeg manglede. Tror nu bare jeg holder mig til nogle af de billigere kabler, og hvis det er helt skidt må jeg jo finde noget andet, men mon ikke det kan bruges
![]() |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
Så længe det ikke skal trækkes specielt langt, kan du da godt klare dig med et af de lidt billigere. Men hvis du køber 2 meter til 50,-, så risikerer du at lortet ikke passer i den ene eller begge ender ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Det ender nok med at det bliver et HDMI kabel fra ClickTronic, så burde det da i hvert fald virke. Ville sku være ærgerligt at købe en af de billige der, hvis det kan gøres bedre (dog også lidt dyrere
![]() |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
Jeg bruger Sonys eget kabel fra PS3'en til min receiver, og det fungerer godt med 1080p. Det kunne du også overveje, selvom jeg gerne vil tro, at Clicktronic er bedre kvalitet.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvor kan sådan et købes henne af?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg købte mit i Fona, og så det da vist i en anden butik af slagsen i forgårs. Det er såen noget der burde kunne købes der hvor du kan købe PS3-konsoller
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |