recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Disken sidder fast i PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDisken sidder fast i PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
papman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 218
Direkte link til dette indlæg Emne: Disken sidder fast i PS3
    Sendt: 30-Juni-2007 kl. 01:37

Jeg har oplevet et par gange, at min PS3 ikke ville spytte skiven ud igen, når jeg trykkede på eject. Har andre oplevet det problem? Første gang tog det rigtig lang tid at få den lejede DVD ud igen (kostede mig et ekstra døgn leje ). Det lykkedes endelig ved at vende hele PS3en helt på hovedet. Det kræver to sæt hænder - et par til at holde, så den ikke bliver ridset og et andet par til at få disken ud. Næste gang kendte jeg så tricket. Men det er nu en smule besværlige at skulle lånen konens hænder, hver gang jeg skal have en skive ud.

Vil selvfølgelig ved snarest muligt leveret den tilbage til butikken og helst bede om en bytter, da jeg også synes at blæseren larmer en kende for meget.  Men først ville jeg lige høre om nogen af jer herinde også har skulle kæmpe for et gensyn med jeres skiver?

papman

Til top
mejersken Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-April-2007
Point: 319
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2007 kl. 10:16

nej det har jeg heldigvis aldrig aldrig prøvet, hvor tit sker det ? 

Hvornår købte du din Ps3 ?

Til top
Zavior Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-April-2007
Sted: Denmark
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2007 kl. 10:45
Det har jeg heldigvis heller aldrig prøvet før. Jeg har kun nogle enkle gange prøvet at jeg ikke kunne slukke maskinen. Men tror det er blevet rettet i en firmware opdate. For det er meget langtid siden nu..

Men hvis jeg ikke kunne få mine disks ud af maskinen vil jeg klart tage den ned til butikken!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu