recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan tjekker man for defekt grafikkort?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan tjekker man for defekt grafikkort?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6250
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan tjekker man for defekt grafikkort?
    Sendt: 14-Juli-2017 kl. 08:53
Mit grafikkort GTX980 er begyndt at blive meget varmt under spil
Selv om jeg slår kabinetblæseren til bliver hele pc'en ret varm
Jeg er ikke hardcore gamer med flere timer om dagen
Er der en nem metode til at undersøge det?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2408
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2017 kl. 18:39
Snurrer blæseren på grafikkortet rundt eller er den stoppet til med støv og møg? Lyder den som den plejer, billige blæsere på grafikkort har det med at begynde at støje når de er slidt.

Find et program der kan holde øje med temperaturen, der findes sådan nogle monitoreringsprogrammer der kan fortælle dig temperatur, frekvenser, spændinger og meget mere i din computer og få et tal for hvor højt dit grafikkort kommer op i temperatur - måske ligger temperaturen indenfor det tilladte. Du vil også kunne se at grafikkortet sænker clokcfrekvens hvis kortet bliver for varmt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu