|
Nyt Grafikkort ( mærke ) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-August-2017 kl. 10:27 |
Hej
Jeg skal have skiftet mit gamle ATI kort ud med et GeForce kort. Men - mener jeg har læst et sted ( en gang) at win10 ikke acceptere den slags større udskiftninger. Er det korrekt ? Det er selvfølgelig en FULD lovlig Windows 10 ( der er opgraderet fra en 7'er i tidernes morgen ) Kan jeg bare afinstallere driverene og fjerne det gamle kort Og smide det nye i Eller skal der gøre helt andre tiltag? På forhånd tak |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4053 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
thomnico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 493 |
Så længe du har din licens knyttet til en profil, så kan du skifte hele computeren uden den brokker sig.
Jeg har efterhånden skiftet en del hardware, men blev alligevel noget forbavset sidst jwg prøvede på min egen. Jeg skiftede alt undtaget harddisk og normalt skal man så igennem en længere proces med diverse drivere osv. Den startede bare op som om der ikke var sket en skid... :-) |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Det er dit bundkort som en OEM licens bliver bundet til når windows 10 installeres.
Så det er ikke noget problem at skifte grafikkort. Det skal være en rigtig gammel computer før den ikke har PCIe. |
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Tak for alle svarene, skifter straks kort når jeg kommer hjem :)
|
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
Nu håber jeg, at du husker/huskede at afinstallere de tidligere drivere ...og grundigt. Ellers kan der godt gå lidt ged i den, når du skifter fra en arkitektur til en anden.
|
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |