|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
overseamom ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 06-August-2009 kl. 10:04 |
Hejsa Jeg er helt ny her, håber jeg skriver det rigtige sted Jeg har til mine sønner købt nogle ipods 'look alike' i Hongkong, og de funger jo fint, men jeg vil så gerne have coverbilleder over på den så de kan se hvad det er de vil høre, da de ikke er så gamle at de kan læse, hvordan gør jeg det? vh Heidi |
|
![]() |
|
T-Ras ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 334 |
![]() |
Hvis det er en "look alike", så er der ingen garanti for at det overhovedet kan lade sig gøre. På en ægte iPod er der en ret præcis måde at gøre det på, men det foregår via iTunes. Hvis du har fået fat i en kopi, så bruger den jo både en anden software, og har måske slet ikke understøttelse af albumcovers...
|
|
![]() |
|
overseamom ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Altså det skulle den gerne have, men har kun set det på billeder
![]() |
|
![]() |
|
T-Ras ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 334 |
![]() |
iTunes vil den næsten med garanti ikke virke med. Du kan måske bruge det her: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/knowledgecente r/mediaadvice/0055.mspx |
|
![]() |
|
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
![]() |
Du kan formentlig benytte mp3tag: Her indlejres billedes i selv filen. Det fungerer fint med både iPOD og squeezebox. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |