|
ny receiver |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Hr. Dam ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Sony dn1080, hvis den kommer på tilbud igen Marantz nr1609 Denon x2500h Onkyo nr686 Nogen jeg har glemt
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|
Puha, sådan en har jeg også. Det er ikke altid nemt. ![]() ![]() God fornøjelse med at finde den rette.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19556 |
|
Har du ikke glemt denne?
Klaus
|
||
![]() |
||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
|
Hvis hun er til god lyd, så må hun finde sig i de store højttalere... Du må vel også finde dig i hendes pynte-nips rundt omkring i huset/lejligheden. Elektronikkasserne kan som også skrevet gemmes væk, men husk nu cirkulation, så varmen fra apparaturerne kan komme væk, så du ikke igen, om et par år skal ud og købe nyt!
Den Marantz ovenfor, ser nu ikke for køn ud...
Redigeret af mnielsen - 29-Januar-2019 kl. 19:32 |
||
![]() |
||
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1109 |
|
Ja der er jeg havnet i en modsat situation, vil gerne sælge mine Jbl og købe et sæt B&W..."men de er jo mindre end dem du har" siger min kone, "ej det syntes jeg da ikke at du skal"....men valget er heldigvis mit om hvad der skal ske 😉 Held og lykke med jagten.. Frank |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19556 |
|
Det er jo en smags sag. Har selv en 5010 og syntes faktis at deres design er ret fedt. Klaus
|
||
![]() |
||
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 959 |
|
Den mest kone venlige der findes. Denon Heos,
Ingen knapper overhovedet.
|
||
Med venlig Hilsen
Johnny |
||
![]() |
||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
|
Er det den her: https://www.hifiklubben.dk/streaming/heos-by-denon/heos-by-denon-avr-surround-receiver/ Hvis ja, hvad er det så for en dims, længst til højre?
![]() |
||
![]() |
||
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
|
Design og udseende er jo en smagssag og hvis der skal WAF på så er det blot at slæbe hende med ned i Hifi klubben og se på lidt grej. Den denon Heos kan da næsten ikke være mere WAF'et, men der kan jo altid være noget galt med farven.
Har selv endt med at gemme alt form for elektronik, da jeg blev træt af konens brok.... :-)
|
||
![]() |
||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
|
den er bare såååå grim den kasse.. den skal ihvertfald gemmes væk
|
||
![]() |
||
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1109 |
|
Der må da snart være basis for at der kan laves en #Metoo min kone vil ikke acceptere mit anlæg 😂
Frank
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |