|
Overvejelser om skift til Soundbar |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19556 |
Funktioner
Tak(0)
|
Wife Acceptence Factor faktor? Klaus
|
|
Allanbp
Super bruger Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du er i nærheden af Kbh (Amager) inden for de næste par dage har jeg en Bose Soundbar 500 med sub som du kan prøve at høre i aktion.
|
|
nAlen
Guld medlem Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kunne være fedt men kan nærmest ikke komme længere væk.. Bor 50 km fra Skagen 😂😂😂
|
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
En anbefaling kunne være bluesound soundbar. Mange soundbar løsninger en skidt subwoofer, men bluesound kan du bruge 3 parts på og bestemmer så selv kvaliteten.
Dernæst er den ganske hæderlig til musik
|
|
Allanbp
Super bruger Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det er et lille stykke vej må man sige. Jeg har haft den stående sammen med mit surround og testet den op imod det. Jeg syntes at den gør det rigtig godt. Dog uden at kunne vinde over et 7.1 system. Jeg syntes dog at det er smart med muligheden for at kunne udvide med trådløse baghøjtalere. og hvis man kan lide lyden af Bose så bliver man ikke skuffet.
|
|
BjørnML
Ny bruger Oprettet: 06-November-2018 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Præcis
* Skulle have været svar til KlausDM Redigeret af BjørnML - 07-November-2018 kl. 19:53 |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |