|
Vmware server hjælp |
Besvar |
Forfatter | |
nitrotg
Guld medlem Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-April-2017 kl. 13:16 |
Er der en derude der er skarp til vmware server som muligvis kunne guide mig i den rigtige retning..
Jeg er helt ny inden for VM og har besluttet mig for at få serveren rigtig op og kører.. indtil nu har den kørt xpenology direkte fra USB stick.. Jeg havde tænkt mig at lave en VM som så ville køre xpenology direkte.. Jeg har prøvet at lave en maskine som så ville boote direkte fra usb stick og dermed ville kunne forsætte som før, men jeg kan ikke få VM til at finde den usb.. Eller rettere den finder den under indstillinger med vil ikke boote fra den.. Jeg har sat den op som Linux 2.6 Det smarteste ville self være at køre uden om USB og så bare boote direkte. men vil gerne beholde alle mine settings osv.. Kører med Vmware esxi 6.5
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |