recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Program til at søge ord i XML fil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Program til at søge ord i XML fil

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2017 kl. 10:00
Når vi nu snakker editor så har jeg det sidste ½ års tid brugt Microsoft visual code som er gratis.
Er blevet imponeret over hvor godt det er, og der er masser af udvidelser der kan hentes til det.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2017 kl. 18:33
Jup. der er sket særdeles meget internt i Microsoft. Og Code er et fremragende eksempel. Der er efter min mening 3 store editors på windows platformen i dag som er helt og aldeles gratis. Det er Atom, (githubs egen editor) Brackets (Adobes egen editor) og VS Code (MS)

Med meget markante udvidelsesmuligheder i alle editors, så kan de klare alt fra markdown til #net
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu