|
Erfaringer Atmos upfiring ? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ja. Det er der.
Men jeg kan ikke hører om det front high eller top rear. Eller om jeg kunne undvære et af dem. Man skal bare lige undersøge med hvilken konfiguaration man får understøttelse af de fleste lyd formater: Atmos, DTS:X og Auro-3D, da de bruger forskellige "loft-højtaler". |
||
![]() |
||
THX2K ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 196 |
|
Klipsch har to forskellige Atmos-højttalere, hvoraf jeg selv overvejer den sidste. Nok kun en måde at finde ud af på om de vil fungere i min stue og det er ved at købe et sæt! Husk at de ikke nødvendigvis skal placeres på fronten men også kan stå på side- eller baghøjtalerne (i et 7.1 setup).
|
||
![]() |
||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
|
Skynd dig at købe et sæt, så kan du jo lige komme med dine indtryk. ![]() Jeg har faktisk selv kigget på de samme, men jeg har et større projekt, da jeg også skal have ny AVR.
|
||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |