recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ordbog/stavekontrol i firefox?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ordbog/stavekontrol i firefox?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1684
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ordbog/stavekontrol i firefox?
    Sendt: 11-November-2016 kl. 11:19
Hej.

Bruger ofte stavekontrollen i firefox, men oplever at den er fyldt med fejl. Tit bliver et (dansk) ord markeret for for at være stavet forkert, men når jeg så højreklikker på det for at rette det, vha. ordbogen, så får jeg et eller flere forslag som også er forkerte. Ofte åbenlyst skrup forkerte. Det er ret irriterende, at dette ikke virker, men jeg ved ikke hvordan jeg løser det. Hvordan får jeg en bedre dansk ordbog til firefox?
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2016 kl. 12:24
Bruger den ikke selv,men kunne denne være em mulighed.

https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/dansk-ordbog/
Ellers spørg i deres forum.
Mvh.

Redigeret af nesager - 11-November-2016 kl. 12:28
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2016
Point: 1684
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2016 kl. 17:34
Ok tak, det prøver jeg.       

Redigeret af Mefisto - 11-November-2016 kl. 17:34
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu