|
Spille computer |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vil blot lige tilføje at jeg lige har fået hans PC sat op for ham, og lagt hans MineCraft ind på den. Må sgu sige den sparker røv. Al grafik slået til på max i MineCraft, og det kører bare 117% (>100FPS). Ja nu er far her sgu lidt misundelig
|
||
Mvh Jesper
|
||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ved godt at min kommentar sikkert er ilde hørt, men jeg ville ikke købe en 5 år gammel computer til 2/3 af nyprisen. Der er for mange ting som efter min mening kan gå i stykker og larme, hvis man ser bort fra teknologien.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu er selve computeren dog kun lidt over 3 år gammel, og der følger 1 års garanti plus 1 års reklamationsret på det hele med. SSD'en, grafikkortet, mus og tastatur er helt nyt. Endvidere har jeg rigtig gode erfaringer med HP-Compaq-8200-elite fra mit arbejder, hvor vi benytter rigtig mange af denne type som testmaskiner, dvs. de tit kører 24/7. Jeg erfarede lynhurtig at hvis man skal have en ny komplet færdigsamlet spille PC inkl. skærm+mus+tastatur+windows, så røg prisen lynhurtigt op over 7000 kr. MM-Vision Family computeren kommer dog også til at koste 7692 kr når skærm,mus,tastatur og windows er tilvalgt, hvilket vil sige 2893 mere end den brugte HP computer som min knægt lige har købt. 2893 kr ekstra er sgu mange penge for en 8 år gammel knægt, der har brugt 3 år på at sparer op til sin første computer. Men hvis man har pengene, så er computeren fra mm-vision sgu et meget godt køb syntes jeg Har altid været tilhængere af Asus bundkort.
|
||
Mvh Jesper
|
||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
hmm kan se maskinen har fået et 1050 isat - så er de 4800 egentlig ok, selvom det er ved at være en særdeles gammel platform at lave noget på.
Redigeret af claus_jac - 02-December-2016 kl. 19:25 |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |