|
Fejl ved udskrift |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil også sige - køb en ny. Nok hurtigste og nemmeste måde at løse problemet på.
|
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19557 |
Funktioner
Tak(0)
|
Oplagt julegaveide!
Klaus |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
mit umiddelbare bud er at fuseren vil koste +1000 da det er en reservedel. Nu er modellen en meget lowend laserprinter, og der kan det stort set ikke betale sig at købe den slags reservedele.
en M252DW koster under 2K fra spritny, og teknologien er nok en hel del bedre. eller en cp1025 til ca en tusse. Som KlausDM skriver - helt klart julegaveide :-)
Redigeret af claus_jac - 10-December-2016 kl. 14:19 |
|
svsommer
Guld medlem Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
Funktioner
Tak(0)
|
lidt kedeligt at smide den ud hvis det kunne løses har trosalt ny toner til den
|
|
Mvh
Svsommer |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
uanset hvad er den i hvert fald ude af kalibrering. Der bør ikke være den slags farveoverlap/mismatch i en test udskrift.
Men det første billede du indsatte viste i hvert fald at der er ikke bliver brændt uniformt på papiret, og det er som regel fuseren.
|
|
svsommer
Funktioner
Tak(0)
|
syntes nu farverne er rimlig du skal lige have i tankerne scanning er komprimeret |
|
Mvh
Svsommer |
|
claus_jac
Funktioner
Tak(0)
|
hvilket på ingen måde ligner det billede du uploadede første gang - så hvad har du lavet i forhold til billede 2?
|
|
svsommer
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har udtryk mig dårligt her men det ser således ud sorry |
|
Mvh
Svsommer |
|
claus_jac
Funktioner
Tak(0)
|
ok - du har et kalibreringsproblem. https://www.techwalla.com/articles/how-to-fix-an-hp-color-laser-printer-alignment-problem er til en gammel HP printer - læs din manual for hvordan du skal kalibrere farver.
|
|
svsommer
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har kalibreret den flere gange spørgsmålet er så om jeg gør det rigtigt. kan der være nogle sensor der skal renses?
|
|
Mvh
Svsommer |
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ligner mere et transfer roll problem.
De fleste farveprintere overfører hele siden til et andet medie inden at de ender på papiret. Det er ofte en plastic hinde som er udspændt. De kan være at den er defekt eller de gummiruller som holder den er defekt. Transfer roll er en sliddel, så hvis du aldrig har skiftet den, så er det nok her at problemet skal findes. Men om det kan betale sig at købe en ny op imod at købe en ny printer tvivler jeg på. Man kan jo få farveprintere til et par tusinde.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
svsommer
Funktioner
Tak(0)
|
hvis der bliver tid mellem jul og nytår så vil jeg splitte den ad
|
|
Mvh
Svsommer |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |