|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
janriis ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() Sendt: 09-April-2010 kl. 08:56 |
Hej alle
Overvejer lidt denne dock http://www.av-connection.dk/?PGr=2934&PNo=ON-DSA3-B&PicGr=3891&ML=231
men jeg kan ikke se at Iphone er understøttet (ipod touch er nævnt).
Nogen der ved om den er det ?
|
|
Hilsen
Jan R. Sørensen |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
eftersom styresignalerne er de samme.
så er jeg sikker på begge ting kører.
har ikke prøvet denne endnu, men har haft min iphone i alle icelink enheder og en del docks gennem tiden, der har aldrig været problemer, bare så længe touch er på listen.
|
|
![]() |
|
janriis ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() |
Vil bare være sikker. Min kollega har en lille højtaler dock på arbejdet og den understøtter ikke touch og iphone, men kun de "gamle" ipods (classic, nano m.m,.)
|
|
Hilsen
Jan R. Sørensen |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
![]() |
Onkyo'en under Ipod Touch, men ikke IPOD generation 1, 2 og 3 så det er lige det modsatte, så den burde understøtte Iphone |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |