|
Receiver ud af stuen |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På Marantz får du jo 2 kanaler mere.
Det er jo interessant, hvis du vil kører Atmos/DTS:X Derudover ser det også ud til at Marantz har lidt flere features. Så er det spørgsmålet om det er noget man skal bruge: https://forum.recordere.dk/receiver-ud-af-stuen_topic156266_page4.html Men der også denne mulighed, godt lidt dyrere:
https://hifi-freaks.dk/webshop//lageroprydning-marantz-sr7012-b-stock-sort-p-3458.html |
|
![]() |
|
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
Så køb Yamaha.
|
|
![]() |
|
mmgala ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-August-2007 Status: Offline Point: 55 |
den er ikke lige i billedet, da jeg gerne vil køre trådløst i resten af huset, og receiveren gerne skulle være en del af det
|
|
![]() |
|
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
Yamaha har MusicCast, som er netop det du efterspørger.
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
Er der nogen der har placeret al deres udstyr i et skab i f.eks. bryggers?
Tænker på receiver og forstærker. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at få mit grej ud af stuen.
|
|
![]() |
|
Det er lige præcist det mit projekt går ud på
![]() |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
Jeg troede mere det gik på at have det lige på den anden side af rummet. Jeg tænker mere på et skab med udluftning langt fra stuen.
Beklager hvis jeg har læst det forkert, men har heller ikke set nogle billeder af brugbare løsningsforslag
![]() |
|
![]() |
|
Ikke sikkert jeg fik det forklaret korrekt, men anlægget skal stå i et andet rum som støder op til stuen....og i det rum, skal det så i et skab, hvor bagvæggen er lige bag der hvor tv'et hænger....giver det ok mening.
Tror det er det samme vi tænker på
|
|
![]() |
|
Så mangler vi bare brugbare løsningsforslag.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |