recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvem har denne her skærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hvem har denne her skærm

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MIDWAY Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MIDWAY Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: hvem har denne her skærm
    Sendt: 10-August-2016 kl. 19:49
Jeg kigger lidt på denne her skærm til allround brug http://www.samsung.com/dk/consumer/it/monitor/curved-monitor/LC32F391FWUXEN
Hvem kan anbefale den eller er den for stor internetbrug og spil + div.

M.v.h

Lennart

Hjemmeside updatet d 30/12-2014
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2016 kl. 17:21
en 32" skærm der kun kører FHD? - nej tak. En ting er at man aldrig kan få en skærm stor nok, noget andet er at jo større skærmene er med færre pixels jo mere vil du kunne se de enkelte pixels, og det virker af l... når man skal læse tekst. Hvis du kigger på skærmopløsninger på 1920x1080, så må du virkelig ikke have en opløsning over 27". personligt synes jeg også 25" er rigeligt stort til den opløsning. - til kun godt 300 mere får du en skærm der på alle måder er så meget bedre hvis du køber en Dell U2515H. Der er en pæn sjat reviews af u2515H på youtube også!
Til top
MIDWAY Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Januar-2006
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MIDWAY Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2016 kl. 17:56
tak for dine info men en 25" er udelukket, ville godt op i en 27 eller 32" og den skal bruges til spil alm. brug uden den koster en jetjager.
Men hvis 1920x1080 er så dårlig til tekst i str 32" så er det jo skidt at man producere dem. er der andre som har en 32" skærm som kan komme med input. ???
M.v.h

Lennart

Hjemmeside updatet d 30/12-2014
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4945
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2016 kl. 13:48
Jeg ville ikke købe den skærm, det er alt for lav opløsning til en 32 tommer.
Nok også derfor at den er relativ billig.

Jeg ville nappe en Dell som det bliver foreslået eller spare op til en Asus gamer skærm i 27 tommer.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Oktober-2009
Point: 336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2016 kl. 15:37
Det er meget fint med en 4K skærm, men til spil kræver det et hurtigt grafikkort.
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Point: 1562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2016 kl. 17:25
Oprindeligt skrevet af MIDWAY MIDWAY skrev:

tak for dine info men en 25" er udelukket, ville godt op i en 27 eller 32" og den skal bruges til spil alm. brug uden den koster en jetjager.
Men hvis 1920x1080 er så dårlig til tekst i str 32" så er det jo skidt at man producere dem. er der andre som har en 32" skærm som kan komme med input. ???
Jeg bruger en 30" til dagligt på arbejdet med opløsningen 2560x1600 og er helt enig i, at endnu større skærm, med så lav opløsning er et dårligt valg.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4945
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2016 kl. 20:13
Oprindeligt skrevet af kec2 kec2 skrev:

Det er meget fint med en 4K skærm, men til spil kræver det et hurtigt grafikkort.
Helt enig - men du er også den eneste der omtaler 4K skærme. Wink
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu