|
Hjælp til opsætning af hjemme bio |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Martin-Andersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2018 Sted: Greve Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Juni-2018 kl. 19:07 |
|
Hej er der nogle der kender et firma som kan hjælpe mig med at finde den bedste placering af mine højttalere? det drejer sig om et 7.1 system som meget snart bliver til et 7.4.1 system Min stue er helt umulig med døre og vinduer alle steder, så standard løsningen med den perfekte cirkle er total umulig
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
CSO-teknik kan hjælpe hvis du vil gå firma-vejen. Ellers er der masser herinde som kan give gode råd hvis du tegner din stue. Jeg giver gerne et råd eller to med på vejen.
|
||
![]() |
||
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
|
Hedder det ikke csN-teknik
![]() |
||
Ning
|
||
![]() |
||
Martin-Andersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2018 Sted: Greve Status: Offline Point: 18 |
|
Tak for link til http://csn-teknik.dk/ og tilbud om hjælp. Jeg vil prøve at tegne mit rum samt tage nogle billeder
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5301 |
|
findes også
![]() |
||
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
|
findes også ![]() Okay, my bad. Dem kendte jeg ikke.... Jonas plejer jo også at ha styr på tingene
![]() |
||
Ning
|
||
![]() |
||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
|
Tror jeg har fundet screenshottet til min nye forumsignatur 😂
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |