|
Hjælp til opsætning ( denon, B&W |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
CoolMLJ ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2006 Status: Offline Point: 294 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Juni-2018 kl. 14:22 |
Hey alle:)
Nu lykkes det:) Skal i morgen hente min nye DENON X3400H og for leveret mine B&W M1 samt en ASW610XP sub. Droppede PV1D da jeg så prisen kontra 610XP Nu skal jeg så lave en masse settings, og især på SUB har jeg hørt at det noget med man skal sætte den rigtige op i forhold til crossover. Hvordan finder jeg dette punkt. Kan se den kan skrues fra 20 til 140hz på sub da jeg var i butikken. Kunne læse mig til at det er hvornår man ønsker den skal sættes til. |
|
Lykkelig ejer af:
Forstærker : Denon X3400 Front: B&W CM8 Back: B&W M1 Center: B&W CMC SUP: B&W 610XP LG OLED B7 65" |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19558 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det bedste råd du kan få er at læse brugsanvisninger til forstærker og sub, inden du slutter strøm til noget. Det vil give svar på en masse spørgsmål.
Download brugsanvisningerne og begynd med at læse i dag. Klaus
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |