|
Hjælp til nye højtaler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SvK ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2018 Sted: Vojens Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Juli-2018 kl. 16:15 |
Hejsa, Håber der er en eller flere der vil give lidt besyv med. Jeg har i dag.: ONKYO reciver TX-NR609 højtaler er 7 stk VM1 fra B&W. Samt en Eltax starlight SUB. Primært bliver det brugt til film. Nu har fruen så givet lov til at jeg kan købe lidt ekstra, og har kigget på en ny sub.: Prisen spiller en del ind så kan ikke gå over i B&W subs. Lige ledes har jeg kigget på en rigtig center.: Men har kunne læse at man helt ikke skal blande mærker? Så har jeg kigget på.: hvad er bedst af de 2. til musik? Jeg er klar over jeg ikke har det bedst "opsætning" men vil stille og roligt gøre det bedre :) p.f.t :) |
|
![]() |
|
Kim S ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan anbefale at se og lytte til Monitor Audio hos Tapeconnection.
|
|
![]() |
|
Practical ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Maj-2018 Status: Offline Point: 92 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Generelt er Cervin Vega et rigtig skidt udgangspunkt.
Kig hos av-connection, kt radio, hififreaks efter alternativer.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |