|
Mac bytter om på dag og måned |
Besvar |
Forfatter | |
kenneth85
Guld medlem Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 970 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-November-2016 kl. 05:35 |
Hej med jer.
Jeg har et underligt dilemma på både min iMac og min Macbook. Det drejer sig om dato tids formatet. Hvis jeg fx i photos opretter en automatisk liste med billeder taget mellem 01-08-2016 - 31-08-2016 Så kan den godt finde ud af at (31-08-2016) er dag, måned år. fordi en måned kan jo ligesom ikke være 31. Men det "sjove" er så at (01-08-2016) det læser den som måned,dag,år. Jeg har samme problem i kalender og numbers. Er der nogle der har et bud på hvad jeg skal ændre for at få OS X til at fatte at første tal er dag?
|
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
kenneth85
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Potter tak for dit indlæg jeg tror dog ikke lige det er løsningen på mit problem. Det er ikke fordi jeg forsøger at lave en kalender jeg kan få fremkaldt. Mit problem opstår når jeg ønsker at oprette et "smart album" Hvis jeg gør dette og vælger at indstille til at filtrere på dato så fejler den som beskrevet oven for. |
|
|
|
jec
Super bruger Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er fordi de benytter et andet dato format overthere: M D Y = Month Date Year. Se mere her
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Date_format_by_country Redigeret af Kampus - 12-November-2016 kl. 10:11 |
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6675 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er sikker på alle mine indstillinger er rigtige, så det er en fejl i Fotos.
Fotos gør det samme hos mig.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
kenneth85
Funktioner
Tak(0)
|
Det tror jeg du har helt ret i. Men det ændre jo bare ikke ved at der må være en eller anden fejl i Apples software... Fordi det kan da ikke passe at jeg i et filter i Photos skal skrive (Måned-Dag-År) - (Dag-Måned-År) Det giver nada mening. Har snakket med apple support og endte med at tale med en supervisor og han gav mig ret i at det ikke så rigtigt ud. Så håber der kommer en patch snart det fikser disse problemer. :)
|
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |